Sore – Different (Fresh single)

Posted: April 24, 2012 in Muzica, Single, Sore
Tags: , , , ,

Sore - Different

Sore, membra a formatiei LaLaLa Band si actrita in serialul “Pariu cu viata“, a lansat un nou single, numit “Different“.

Iesita de sub bagheta magica a celor de la HaHaHa Production, piesa contine si cateva versuri interpretate de Pacha Man, care face referire la Rihanna.

Cantareata sustine ca ea a urcat piesa pe Youtube, chiar din livingul sau.

Eu mi-am dorit ca fanii mei sa se regaseasca in aceasta piesa si sa capete curajul de a se privi pe ei insisi, fara sa le pese de stereotipuri. De altfel, piesa are un stil care in Romania nu a fost exploatat. Este vorba de pop cu influente dance hall. ‘Different’ este compusa impreuna cu HaHaHa Production. Spun impreuna, pentru ca si eu am participat la scrierea textului, iar in felul acesta am devenit cowriter-ul piesei. In plus, noul meu single se bucura si de participarea extraordinara a lui Alex Velea”, a declarat Sore.

Se observa deja ca unii cantareti romani nu o mai dau pe popcorn si se duc mai mult in sfera pop, fiind si cazul lui Sore.

“Different” este o piesa dansanta, extrem de catchy, care ii pune in valoare calitatile vocale si are un mesaj pozitiv.

Singura mea prolema este cu pronuntarea gresita a cuvantului “different”… dar probabil Sore a vrut sa evidentieze prin asta ca e “diferita”, nu?

Pentru sedinta foto de promovare a acestui single, ea a pozat goala, tinand in fata ei un banner pe care scrie “Different”.

“Am ales acest concept pentru sedinta foto si acest mod diferit de lansare, pentru a arata ca nu port nicio masca si ca asta sunt eu cu calitatile si cu defectele mele”, a explicat Sore.

Ea poate fi urmarita in fiecare luni, de la 20:30, in serialul muzical “Pariu cu viata” de la ProTV, unde o interpreteaza pe Sara Nastase.

Comments
  1. chry says:

    sore e super tare si apreciez noul ei single e o piesa “diferita”

  2. chry says:

    mi se pare ca sore nu isi evidentiaza suficient vocea in lala band dar piesa dfferent ii soate perfect vocea in evidenta

Leave a Reply

