Inna – Caliente (Fresh video)

Posted: May 14, 2012 in Inna, Muzica, Videoclip
Tags: , , ,

inna caliente

Inna apare alaturi de fostul iubit al Madonnei, Jesus Luz, in ipostaze intime, in noul ei videoclip, la piesa “Caliente“.

Melodia este compusa de INNA impreuna cu producatorii ei, Play & Win, si este destinat in principal publicului din America Latina, unde artista are foarte mult succes, dar a fost foarte bine primit si in tari din Europa precum Franta, Germania si Italia.

M-am simtit foarte bine la filmarile clipului “Caliente”, mai ales pentru ca iubesc tot ceea ce este exotic. Costa Rica este pe departe cel mai frumos loc in care am fost vreodata. I-am avut alaturi de mine pe prietenii mei dragi, baietii de la Play and Win si intreaga echipa. Jesus imi este foarte bun prieten si ma bucur sa pot spune ca impartim aceeasi pasiune: muzica. Ne distram impreuna atunci cand avem ocazia, iar in prezent lucram la o piesa special pentru fanii muzicii dance”, a declarat artista.

Fostul iubit al Madonnei are o parere foarte buna de artista romanca.

Am cunoscut-o pe Inna cand eram in turneu in Rusia si am fost foarte impresionat de talentul si personalitatea ei, astfel ca am devenit buni prieteni si de aici, numai lucruri bune se pot intampla”, spune Jesus.

Cantareata se afla acum la Londra unde impreuna cu baietii de la Play & Win pregateste noul album alaturi de producatori britanici.

Videoclipul a fost filmat pe o plaja din Costa Rica, la inceputul lunii aprilie. Peisajele sunt uimitoare, Inna arata foarte bine, iar modelul este foarte bine ales. Mie imi pare rau de versurile prea simpliste, care strica o bunatate de negativ…

Leave a Reply

